A reális elvárásokról

2016.07.30.
Kőrösi Koppány
Kitört némi vita az általam nagyra értékelt Dagadt Köcsög teamben, ami jó alkalom, hogy kicsit számot vessünk magunk is azzal, mik a reális elvárásaink magunkkal szemben akkor, amikor úgy döntünk: futók leszünk.

Futnál, de a gyomrod nem enged?

A futás, testmozgás jó dolog. A hasmenés nem. A könnyen összeszedett megfázások, fertőzések szintén nem. A három dolog összefügg, a kezelés egyszerű és hatékony. És nem, nem az Imodium.

Az Ultrabalaton a világ egyik legkeményebb ultrafutó versenye

2016.07.19.
Kőrösi Koppány
Semmi értelmes oka nincsen annak, hogy ez éppen most jutott eszembe. Nem is tudom, hogy keveredtem rá a témára, de egyszercsak azon kaptam magam, hogy évekre lebontva nézem, hogy hányan teljesítették egyéniben az UB-t. Az eredményen meglepődtem, és a fenti következtetést vontam le.

Edzéstípusok: harmadoló

2016.07.15.
Kőrösi Koppány
A futás a sétával kezdődik. Aztán az egyhuzamban 3-5 kilométer lefutásával. Aztán az egyre gyorsabb lefutásával. Majd új célok jönnek: 10 kilométer, félmaraton, esetleg maraton. Aztán - ha még van motiváció - jöhet a gyorsaság, jöhetnek az ultrák. Aki idáig eljut, már túlvan azon, hogy különböző edzéstípusokat próbáljon ki a felkészüléséhez. Egy kevéssé ismert - pedig nagyon hasznos - edzéstípussal, a harmadolóval kezdem az ismertetést.

Esőbeli futásokról

2016.07.14.
Kőrösi Koppány
A futó ebből a szempontból kétféle. Vagy szeret esőben futni, vagy nem. Aki szeret, kimegy futni mindenképpen, ha az ég szakad le, akkor is. Aki pedig nem, az nem.
Van, hogy az esőben futás annak is szenvedés, aki egyébként szereti, s van, hogy az sem ússza meg szárazon, aki egyébként nem. Néhány jótanács, ha úgy alakul, hogy esőben futsz.

A futásról

2016.07.14.
Kőrösi Koppány
Merthogy a blog alapvetően erről fog szólni. Azokról a mindennapi küzdelmekről, amelyeket a futásban élek meg, s amelyek aztán kihatással vannak a mindennapjaimra.

Ezeket a cikkeket olvastad már?